středa 15. června 2016

Hobit... a hobit?

Není to zas tak dávno, co jsem dočetla hobita...a musím říct, že jsem byla zklamaná!


Předtím, než mě ukamenujete přečtěte si toto: očekávala jsem od toho moc. Všude jsem slyšela jen samé ódy na jméno Pán prstenů a Hobit. Tak jsem si řekla: "To bude nějaká senzace! Briliantní začátek fantasy literatury!"
Ale co to? Styl mi nesedl a do příběhu jsem se nemohla vžít! Ani se neodvažuji vyslovovat svůj názor před celou touhle hobití armádou!
Zklamaně a unaveně jsem se rozhodla si pustit první část podobně úspěšné filmové adaptace a hle! To bylo něco jiného! Propracovaný děj, jedinečné postavy... a Thranduil!


Řekněte mi, viděli jste někdy něco krásnějšího, roztomilejšího a úžasnějšího? Ne, samozřejmě že ne a nesnažte se mi oponovat!
Tak a v ten moment jsem si uvědomila, že tady před sebou mám vůbec první film, který se mi líbil víc, než knižní předloha! Gratuluji Bilbo, přepral jsi svého stvořitele.


A kdyby jste se ptali na Pána prstenů... ještě to ani nemám dočtené a už vím, že to nebude nad 4 hvězdičky (spíš takové 3,5). A že se mi nebude chtít do dalšího dílu.

Čtěte dlouho a blaze!
Airstos

Žádné komentáře:

Okomentovat